بخارسازه خراسان، انتحاب بزرگان ایران
Bokharsazeh

  تعمیرات دیگ بخار – تعمیر انواع دیگ – تعمیر دیگ آب گرم – رسوب زدایی دیگ بخار

خارسازه سازنده دیگ های بخار و  آبگرم ،خدمات تعمیر و سرویس دهی به انواع بویلر را نیز انجام می دهد. بویلرها کاربرد زیادی در صنعت و پالایشگاه ها و مراکز نفتی دارند ، به منظور جلوگیری از بروز حوادث خطرناک، سالانه هزینه های  زیادی صرف سرویس و نگهداری و تعمیرات دیگ ها می شود. دیگ های بخار ساختار حساسی دارند و در تعمیرات دیگ بخار کارشناس باید دانش و اطلاعات جامع و کافی در باره عملکرد دیگ بخار داشته باشد تا بتواند در کمترین زمان عیوب و خرابی ها را در نقاط مختلف با تست و بازرسی تشخیص دهد، بنابراین استفاده از افراد متخصص در زمینه تعمیرات بویلرها و آگاه به نحوه عملکرد مولد بخار و حرارت در بازرسی های مستمر ضروری است.

نکته:

در صورتی که دیگ بخار یا دیگ آبگرم فرسوده و کهنه می باشد، با توجه به هزینه سنگین روی تعمیر و نگهداری سالیانه، مصرف بالای انرژی و خطر آفرین بودن، توصیه اکید می گردد، بویلر نو تهیه شود.  

مواردی که در تعمیر دیگ های بخار و آبگرم اعمال می شود:

  1. تعمیرو نگهداری موتورخانه مجتمع های صنعتی , اداری , تجاری , مسکونی و…
  2. انجام کلیه خدمات آماده سازی دیگ بخار و مخازن تحت فشار جهت تست ضخامت سنجی و تست هیدرو استاتیک , اسید شویی , دوده زدایی و….
  3. انجام کلیه تست های ضخامت سنجی و هیدرواستاتیک برای دیگهای آبگرم , بویلرها,مخازن تحت فشار هوا ,مخازن تحت فشار گاز cng وlpg و  لولهای فشار قوی به همراه صدور گواهی وزارت کار
  4. تامین , نصب , تعمیر و کالیبراسیون کلیه شیرها, اتصالات , مانومترها , ترمومترها و ..
  5. انجام خدمات  لوله  کشی تاسیسات و تعویض  لوله آتشخوار  , کوره و شبکه دیگ بخار
  6. طراحی و نصب سیستم های گرمایشی و سرمایشی کارخانجات , اداره ها و ….
  7. بازسازی موتورخانه و سیستم های تاسیساتی
  8. هوشمند سازی موتورخانه ها
  9. طراحی و ساخت انواع بوستر پمپ دور متغیر ( اینورتری ) و PLC
  10. نصب ، سرویس و شارژ رزین انواع سختیگیر
  11. نصب و سرویس انواع سیستم RO
  12. سرویس و کالیبراسیون شیرآلات و ابزاردقیق
  13. اسید شویی و سرویس انواع مبدل حرارتی
  14. کابل کشی و برق رسانی به تجهیزات و ادوات موتورخانه
  15. تعمیرات انواع مخازن ، بویلر و چیلر شامل نشت یابی و سرویس و راه اندازی
  شرکت بخارسازه تولیدکننده انواع دیگ آماده خدمت رسانی به مشتریان در جهت خدماتی شامل : تعمیرات اساسیوسرویس بویلر های بخار و دیگ های آبگرم ، روغن داغ ، اسید شویی و رسوب زدایی دیگ ، تعویض لوله های آتشخوار ، سیمانکاری در دیگ ، نشتی گیری و جوشکاری شبکه های انواع دیگ های آبگرم و بخار می باشد. برای مشاوره و اطلاعات بیشتر لطفا با بخش فروش تماس بگیرید.